Op dit moment hebben laadpalen van zorm bedrijven niet zoveel effect. Toekomstige laadpalen al helemaal niet.
Denk na over en Verbeter eventueel deze structuur en het effect hiervan. Denk hierbij aan:
Wat als er laadpalen bij komen, maar geen EVs:
- Laadsessie toevoegen met bedrijfslaadprofiel?
- Sliders moeten dan aangepast worden.
- Sliders moeten toegevoegd worden.
Of moeten we daar gewoon niks mee doen? Geen ev is niet laden.
Op dit moment hebben laadpalen van zorm bedrijven niet zoveel effect. Toekomstige laadpalen al helemaal niet.
Denk na over en Verbeter eventueel deze structuur en het effect hiervan. Denk hierbij aan:
Wat als er laadpalen bij komen, maar geen EVs:
Of moeten we daar gewoon niks mee doen? Geen ev is niet laden.