restructure with empty md pages#1
Conversation
|
Uitstekend @naudloomans , Verder heb ik wel nog een pagina toegevoegd, ik heb hem voor nu 'UI tutorial' genoemd. De naam kun je misschien iets beters voor verzinnen, maar ik denk in ieder geval dat het nuttig is om met text, of met fimpjes die we hebben (al zijn ze in het Nederlands) wat uitleg te geven over het model/AnyLogic. Taal keuze is misschien sowieso een discussie waard, voor de dev kant is Engels voor de hand liggend, maar user guide zou misschien ook nuttig zijn in het Nederlands. Daar zullen we het een keer over moeten hebben. |
Ik heb de structuur aangepast naar een for users en voor developers met daarin de pagina's die jij had gemaakt.
Het voor users gedeelte is vooral lege pagina's voor nu, als we het eens zijn over de structuur ga ik die vullen